Poszukujemy specjalisty ds. mediów społecznościowych

319

Chcesz zmieniać świat małymi krokami nie rezygnując z rozwoju zawodowego?

Chcesz wziąć sprawy w swoje ręce i pomóc potrzebującym?

Ta praca jest dla Ciebie! Poszukujemy pozytywnie zakręconych, aktywnych ludzi, którzy pomogą nam pokazać w mediach społecznościowych dzieła Caritas w Polsce i na świecie. Moc wrażeń, praca z misją i codzienne wyzwania – to najkrótsza definicja stanowiska, na które potrzebujemy właśnie Ciebie!

Ale do rzeczy:

Co możemy Ci zaoferować?

  • Stałą pracę w młodym, dynamicznym i pełnym kreatywności zespole komunikacyjnym,
  • Wyzwania, które nie pozwolą Ci się nudzić i zainspirują Cię do ciągłego rozwoju,
  • Pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych, której misją jest pomoc bliźniemu,
  • Współpracę przy planowanych międzynarodowych kampaniach Caritas Internationalis oraz Caritas Europa,
  • Możliwość poszerzania horyzontów i rozwijania swoich zainteresowań.

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • Doświadczenia w pracy z mediami społecznościowymi (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram),
  • Bardzo dobrej orientacji w trendach mediów społecznościowych i Internetu,
  • Znajomości poprawnej polszczyzny,
  • Umiejętności przygotowywania pociągających tekstów, które mają moc zmieniania świata,
  • Biegłości w używaniu podstawowych narzędzi graficznych i analitycznych do mediów społecznościowych (np. Canva, Tweetdeck, SoTrender, Brand24, Google Trends),
  • Mile widziana podstawowa znajomość programów do montażu wideo i tworzenia animacji,
  • Cech takich jak samodzielność, zaradność, kreatywność, mobilność, otwartość, nieszablonowe myślenie,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
  • Znajomość i poszanowanie dla wartości chrześcijańskich zgodnych z misją Caritas Polska.

Jakie będą Twoje zadania?

  • Współtworzenie strategii komunikacji i kampanii społecznych Caritas w Polsce, szczególnie w zakresie mediów społecznościowych,
  • Prowadzenie profili Caritas Polska w mediach społecznościowych (Fb, TT, YT, Instagram),
  • Tworzenie treści promocyjnych – grafik i animacji,
  • Bieżący monitoring profili społecznościowych Caritas w Polsce, tworzenie analiz i raportów,
  • Koordynacja pracy podwykonawców oraz kontrahentów Caritas Polska w zakresie mediów społecznościowych.

Jeśli jesteś zainteresowany/a, wyślij CV na adres rzecznik@caritas.org.pl (w tytule napisz „rekrutacja”) do 17 listopada do godz. 23:59. W CV zamieść adnotację: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Caritas Polska dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z póżn. zm.).”

W treści maila napisz, jaki jest Twój ulubiony/najciekawszy profil na Fb, przykład kampanii społecznościowej lub przykład wyjścia z sytuacji kryzysowej. Do zobaczenia!