Poszukujemy specjalisty ds. mediów społecznościowych
Chcesz zmieniać świat małymi krokami nie rezygnując z rozwoju zawodowego?
Chcesz wziąć sprawy w swoje ręce i pomóc potrzebującym?
Ta praca jest dla Ciebie! Poszukujemy pozytywnie zakręconych, aktywnych ludzi, którzy pomogą nam pokazać w mediach społecznościowych dzieła Caritas w Polsce i na świecie. Moc wrażeń, praca z misją i codzienne wyzwania – to najkrótsza definicja stanowiska, na które potrzebujemy właśnie Ciebie!
Ale do rzeczy:
Co możemy Ci zaoferować?
- Stałą pracę w młodym, dynamicznym i pełnym kreatywności zespole komunikacyjnym,
- Wyzwania, które nie pozwolą Ci się nudzić i zainspirują Cię do ciągłego rozwoju,
- Pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych, której misją jest pomoc bliźniemu,
- Współpracę przy planowanych międzynarodowych kampaniach Caritas Internationalis oraz Caritas Europa,
- Możliwość poszerzania horyzontów i rozwijania swoich zainteresowań.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Doświadczenia w pracy z mediami społecznościowymi (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram),
- Bardzo dobrej orientacji w trendach mediów społecznościowych i Internetu,
- Znajomości poprawnej polszczyzny,
- Umiejętności przygotowywania pociągających tekstów, które mają moc zmieniania świata,
- Biegłości w używaniu podstawowych narzędzi graficznych i analitycznych do mediów społecznościowych (np. Canva, Tweetdeck, SoTrender, Brand24, Google Trends),
- Mile widziana podstawowa znajomość programów do montażu wideo i tworzenia animacji,
- Cech takich jak samodzielność, zaradność, kreatywność, mobilność, otwartość, nieszablonowe myślenie,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym,
- Znajomość i poszanowanie dla wartości chrześcijańskich zgodnych z misją Caritas Polska.
Jakie będą Twoje zadania?
- Współtworzenie strategii komunikacji i kampanii społecznych Caritas w Polsce, szczególnie w zakresie mediów społecznościowych,
- Prowadzenie profili Caritas Polska w mediach społecznościowych (Fb, TT, YT, Instagram),
- Tworzenie treści promocyjnych – grafik i animacji,
- Bieżący monitoring profili społecznościowych Caritas w Polsce, tworzenie analiz i raportów,
- Koordynacja pracy podwykonawców oraz kontrahentów Caritas Polska w zakresie mediów społecznościowych.
Jeśli jesteś zainteresowany/a, wyślij CV na adres rzecznik@caritas.org.pl (w tytule napisz „rekrutacja”) do 17 listopada do godz. 23:59. W CV zamieść adnotację: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Caritas Polska dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z póżn. zm.).”
W treści maila napisz, jaki jest Twój ulubiony/najciekawszy profil na Fb, przykład kampanii społecznościowej lub przykład wyjścia z sytuacji kryzysowej. Do zobaczenia!